marți, 1 iunie 2010

Drop the A-bomb on Tel-Aviv

Azi îs trigger-happy. Mai bine că n-am acces la armurerie. În schimb, un fel de verişoară de-a mea cică are un pretenar evreu, care stă în ţară de ceva timp şi vorbeşte româna destul de bine (afirmaţie netestată încă). Pe care, din totală nefericire, nu l-am întâlnit încă. Dar abia aştept. Bine, s-ar putea să fie OM, şi atunci m-aş bucura mai mult decât să-l iau la ulă pentru ce fac meseriaşii lui, dar oricum, aştept cu mare interes să-l cunosc.

De ce, o să mă întrebaţi. Eh, uite d’asta.

2 comentarii:

miki spunea...

N-ai mai scris de mult... Esti ok?

Teuton spunea...

da, miki, saru'mana de gandul bun. n-am mai scris ca nu prea am cu ce sa ma laud. ma deprima vremea astora, asa ca stau mai mult in casa. nici aparatul nu l-am mai luat de mult in mana... dar uikendul asta o sa fie diferit ;)