marți, 22 iunie 2010

Gent in HDR I

Deci, pe foarte scurt despre Gent. E un orăşel drăguţ, cu oameni prietenoşi. Bine, majoritatea sunt studenţi sau prin apropiere, Gent fiind cel mai mare centru universitar belgian la ora actuală (de câţiva ani „l-a făcut” pe Leuven).

Am avut baftă de lipsa turiştilor, poate şi din cauza ploii. Atenţie, cei care mergeţi, gara e la vreo 20-30 min de centrul vechi. Întrebaţi, toată lumea vorbeşte engleză ;).
Cam tot timpul a plouat, aşa că între două reprize încercam să mai văd de unde să mai prind câte ceva. La un moment dat, în timp ce mă adăposteam de ploaie, l-am cunoscut pe Olivier – un homeless canadian. Dar o să vă zic altă dată de el, cu câteva poze şi tot tacâmul.
Neavând după mine decât 55-200'le şi 500'le, nu prea m-am putut mişca în voie, dar am reuşit să scot 3 cadre. HDR-uri.
Aşa că, fără alte inutilităţi, Gent în HDR, partea I.

Niciun comentariu: