sâmbătă, 25 iulie 2009

Real - retarzi fara egal


Mai zilele trecute, mă opresc cu nevasta la Real, în Craiova. Să luăm ceva d-ale gurii, dar nu asta contează. Din maşină, iau rucsacul cu laptopurile – pe care, între noi fie vorba, nu-l las niciodată în maşină – şi gentuţa cu treburile foto. Intrăm în dugheană – că magazin serios nu-l mai pot numi – şi hai să băgăm rucsacul în rahat din ăla de folie. Pula, păi intră?!
- Nu puteţi intra cu el înăuntru aşa.
- Perfect, îl lăsăm la locul de bagaje.
- Păi n-avem.
- Şi atunci cum facem...?
- Rămâne unul dintre dumneavoastră cu bagajele afară şi intră celălalt.
- Da, da, sigur...
- Sau puteţi să le lăsaţi în maşină.
- Păi e păzită parcarea?!
- Da, normal că e păzită! ... dar nu răspundem dacă vă dispare ceva...
Atunci mie mi-au sărit dracii (cum pula mea, mi se refuză dreptul de a intra să cheltui nişte bani în buticul lor de doi lei?!) şi-am vrut să plec. Muierea, mai slabă de înger, a zis că se duce ea înăuntru, să merg eu să o aştept la maşină. După ce a intrat ea, m-am întors la cei doi pândari şi i-am întrebat:
- Da’ dacă eram singur ce făceam? Nu mai intram, nu?!
- Domne, că nu facem noi regulile astea (şi-mi arată un poster pe care erau tăiate pe diagonală, cu roşu, o grămadă de chestii – vezi doamne, că n-ai voie să intri cu aşa ceva), că vă rog să înţelegeţi, că una, că alta...
- Bă, da’ ce făceam eu dacă eram singur?!...
- Da, cred că aveţi dreptate, nu vă puteam lăsa să intraţi...
... mai zi-i ceva, dacă poţi...

Niciun comentariu: