vineri, 22 mai 2009

Aim beac

Cum multă lume se întreba ce s-a întâmplat cu mine de n-am mai scris nimic în ultima perioadă, ţin să-i liniştesc: am ajuns cu bine acasă. Acasă, as in la cehi. Deşi drumul cu prostu’ meu de coleg n-a fost deloc o încântare. Dar prostului n-ai ce-i face, dacă e să fie prost, e prost până la capăt. Şi mai e şi fudul pe deasupra. Dar, mă rog, fiecare cu pizda mă-sii.
Revenind la yours truly, se pare că în ultima perioadă timpul liber şi cu mine am fost duşmani de moarte, într-atât încât nu prea ne suportăm unul prin preajma altuia. Sau, mai corect spus, eu şi timpul alocat blogului. În parte datorită serviciului, în parte datorită bicicletelor şi plimbărilor cu scop foto, şamd. De vreo juma’ de an nu mai ştiu ce e aia jocuri (şi săracu’ Empires: Total War şi acum mă aşteaptă să-l instalez), dar cred că sunt pe calea cea bună. În ritmul actual, singurele texte care or să mai apară pe aici or să fie mici comentarii pe marginea pozelor. Oricum au rămas multe poze din Baden care trebe’ să ajungă pe net, plus multe altele.
Ne citim şi vedem curând.

PS: e cineva interesat de un Seat Toledo 2.0i GT din 94, cu numere de Cehia? :D

Niciun comentariu: