sâmbătă, 15 mai 2010

Futil II

Mda, deci m-am grăbit cu concluziile. Rău. Adică ce bine m-am simţit când l-am văzut că era hotărât să încheie povestea asta, tot cu atâta poftă am râs vineri, când musiu mi-a zis că i-a dat un ultimatum. Acu', ziceţi şi voi cât de stupid sună asta: 

“Auzi, io m-am săturat. Mi s-a luat, de 10 ani te iubesc şi aştept să-mi dai şi tu un semn, iar tu vorbeşti limba peştilor. Pe bune, mi-a ajuns, de acum îmi iau viaţa în propriile mâini, şi dacă Allah, slăvit fie-I numele, vrea ca eu să fiu fericit, atunci o să fiu. Dacă tot sunt în Europa, o să urmez sfatul mamei şi-o să călătoresc cât mai mult, pentru că dacă n-o fac acum, cât sunt tânăr şi singur, mai târziu n-o să pot. Cât despre noi doi, eu nu mai sunt dispus să mai investesc d'ampulea sentimente şi timp în relaţia asta unilaterală. Asta ca să nu mai punem la socoteală că mă simt folosit... dar dacă totuşi te răzgîndeşti, ai timp până vin io înapoi în Kuweit, şi-mi zici atunci...”

El zice că 90% a terminat, iar restul sunt pentru cei 10 ani irosiţi. Da'... între noi fie vorba... pot io să-l mai cred...? Mai ales c-a recunoscut că dacă ea ar recunoaşte c-a fost oarbă şi ar accepta să aibă o relaţie cu el, ar sări şi-ar cere-o de nevastă...
… pussy....!

Niciun comentariu: