vineri, 23 ianuarie 2009

Am o problema

Mare. Treaba sta’n felul urmator: io am un calculator de la munci. Laptoc. Deci n-ar fi o problema de spatiu.
Muierea mea are si ea un calculator. Tot laptoc. Deci nici asta n-ar fi o problema de spatiu.
Mai avem si calculatoru’ meu vechi (la care inca mai platesc rate :D), care e un desk. Monitoru’ e d’ala subtirelu, deci singura potentiala problema ar fi unitatea.
De asemenea, am un rutar oaierles, din ala, deci nici cu cablurile n-ar fi o problema extrem de majora (vorbim de cablurile de net, nu alea de alimentare, ca aia e cu totu’ alta poveste).
Adevarata belea e ca n-am decat un birou. Si ala mic al draqu’. Une mortii ei de viata sa stau io cu toate cele?! Inteleg, cand ne uitam la un film, putem sta cu un laptoc in pat, tolaniti bine-mersi, da’ nici asa nu e bine, ca ale dreaqu calculatoare, au ecranu mic rau. Ar fi fost bun monitoru’ alalaltu, de la desk, ca e de 19, da’ al dreaqu daca vrea vreunu sa-l tina in brate (nici ea, nici io). Asa ca ne kinuim sa ne mijim la ecranele alea mici.
Pana acu’ a mai fost cum a mai fost, ca avem o masuta mica (deci MICA am zis, exact asta inseamna, MICA), ca de cafeluta (adica pentru o singura persoana – cat sa-ti pui farfuriuta cu ceasca de cafea, lingurita langa, si borcanasu de zahar langa. Orice altceva nu mai intra – sper c-am fost inteles: pachetu’ de tigari se tine in mana sau in buzunar), pe care sta(tea) de obicei calculiciu’ meu. Nevasta are locu’ ei, la biroul ala ”imens”.
Numai ca acum, de cand am adus si desku, iar monitoru’ ocupa juma’ de birou (are 19 inchi, deci nu e mare, asa ca imagineaza-ti cat de gigantic e biroul, daca pe el au loc 2 monitoare de 19 si mai ramane doar o palma de loc), ma framanta intrebarea ”Ce-ar trebui sa fac acu’ cu muierea?! Unde s-o mut?!”
... si nici macar jepatu’ ala de vecin n-a mai venit p-acas de cateva saptamani, poate asa mai aveam vro posibilitate....
Daca ai vreo idee, by all means, share it.

PS: acu’ muierea duce tratative cu mine sa luam o multifunctionala. Cre’ ca o s-o ia cu ea in pat…
PS2: nu, varianta cu gasitu unui alt loc pentru calculatoare (ca de exemplu, un nou birou) iese din calcul

Nu fi scarba, da si tu un vot... :P

Niciun comentariu: