duminică, 18 ianuarie 2009

Poza anului 2008

Zilele trecute, in timp ce ma uitam de un DSLR pe net, gasesc un concurs cu tema foto, cu premiu un Nikon D40. Exact ce-mi doream. Aparatul, nu concursul. Si zic ai sa ma bag si io in seama, ca de pierdut nu pierd nimic. Partea proasta e ca nici de castigat n-am cum, da’ cel putin m-am impacat cu ideea.
Ideea e simpla: pui maxim 5 poze, lumea ti le voteaza, si la sfarsitul perioadei de vot, cel cu numarul maxim de voturi ia premiul. Simplu.
De fapt, nu e simplu decat la prima vedere. Pentru ca, in primul rand, nu castiga cel mai bun, ci cel cu cei mai multi prieteni, sau oameni care-l voteaza. In al 2-lea rand, se pot lasa comentarii la poze – lucru de bun gust. Comentariile sunt ceva de genul: “Te-am votat cu maxim, poti sa ma votezi si tu pe mine la …..”. Adica exact CAR-ul ala vechi. You know.
Si cea mai faza tare e ca am ras cu lacrimi la ce poze am vazut. Tema concursului ar fi, cica, “Poza anului 2008”. Numai ca, uitandu-te printre exponatele pitiponcilor si cocalarelor, poti vedea: poze facute cu telefonul in baie, sau in masina, poze cu masini, poze cu roacheri si motoare (evident, Photoshop-uite la greu), multe pitipoance, cocalari cu palarii de John Wayne la Babele, peisaje intr-o parte si cu nimic special, facute cu aparate din alea de unica folosinta – ergo, calitate maxima (si cu toate astea, nimic nu le-a impiedicat sa ajunga pe locul 14 sau chiar si mai sus).
Din pacate, oamenii care s-au chinuit si-au facut ceva (HDR-uri, ceva cu simt artistic, you know) nu prea au prieteni….
Si ca sa nu zici ca mananc….ahem.... ca vorbesc prostii, ia de te uita la top 100. O sa te convingi si singur....

Ca un corolar, ale mele iz here.

Niciun comentariu: