joi, 22 ianuarie 2009

Infernal kitchen

Inainte sa trec la partea la care vreau sa ajung, trebuie sa fac o mica introducere. Se dau urmatoarele postulate:
1. La cursul meu de ceha, suntem trei (plus profesoara): el, din Palestina (musulman); ea, din Uzbekistan (crestina ortodoxa); si eu din Muntenia (...).
2. Intamplator, am aflat ca si cehii au o ciorba de burta, dar rosie, nu alba, ca a noastra. Asta din cauza ca pun in ea alte ingrediente (paprika, rosii, etc) decat smantana si usturoi (o sa revin asupra subiectului cand o sa am ocazia sa testez si versiunea lor de supa de burta)
Teorema: bazandu-te pe postulatele de mai sus, se cere demonstrarea reactiei celorlalti 3 participanti la o ora de limba ceha (adica ea, el si profa) cand aud de ciorba de burta si de diferentele intre cea romaneasca si cea ceheasca.


Raspuns corect:
1. El: ”OMFG, from the belly of the cow?! Yweah, that’s …. Bleah! And you people actually EAT that?! Disgusting!”
2. Eu: “uhm… DAAA?! Si e si foarte buna, sa stii! Cu usturoi si smantana, yummi!”
3. Ea: “You people actually EAT the intestines of animals?!”
4. Eu: “uhm… DAAA?! Si e si foarte buna, sa stii! Cu usturoi si smantana, yummi! Si daca vrei sa stii, mananca si cehii, da’ putin altfel...”
5. Profa (luand o grimasa care exprima un dezgust profund, scotand limba in semn de respingere, scuturand din cap si inrosidu-se progresiv pe masura ce vorbea): ”Yweah, bunicii mele ii place, da’ mie mi se pare gretoasa!”.

In acel moment, deja devenise rosie de ziceai ca se sufoca. Era rosie ca si bluza pe care-o purta. S-a ridicat sa scrie ceva pe tabla, cu spatele la noi (si probabil si de jena, sa nu-i mai vedem purpuriul fetei), moment in care el ma intreaba ”But how do you cook it? Precisely.”.
Evident ca i-am soptit printre dinti ca nu e cel mai potrivit moment acum, ca daca vrea mai multe amanunte ii zic dupa ora (“But why not now?” moment in care ii fac semn catre profa intoarsa cu spatele la noi)… s-a mai potolit nitel, da’ nu m-a mai intrebat despre asta de atunci.

Corolar: m-am abtinut sa le spun (dar o sa mai am ocazii :D) ca de fapt se mananca si chiscare, sangerete, fudulii, creier sau alte alea…

Merit un vot?

Niciun comentariu: