duminică, 18 ianuarie 2009

Gata, m-am hotarat!

…. Ce aparat foto imi doresc.
Deci, sa fie clar pentru toata lumea, ce IMI DORESC, nu ce-mi permit, da? Ok, atunci sa continuam.
Pana acum oscilam intre NikoanePentaxe, si Leica.
Dar acum nu mai oscilez. Asta e alegerea mea pentru cand o sa castig la Loto.
Da’ acu, stau si io si ma intreb ca prostu: hai sa zicem ca POATE ii mai inteleg p’aia de la Nikon cu 24,5 MP, da’ astia de la Hasselblad m-au lasat pardaf. 50 MP?! Wtf?! 
Totusi, daca ei s-au gandit c-ar fi bine asa, cine-s io sa zic nu? :D. Alegerea mea ramane aia de mai devreme.
Cu toate astea, nu realizarile impresionante ale suedezilor m-au impresionat pana la lacrimi. A reusit in schimb monsieur Stefan Matei, care face un articol foarte “profesionist”, incheiat cu “Dar pe cine interesează oare achiziţionarea unuia având în prim plan preţul?”
Draga domnule Stefan Matei, da-mi voie sa-ti spun ca, oricat de greu de crezut ar parea, exista oameni care traiesc din fotografie. Ei se numeste fotografi. Si nu, nu sunt nenii aia care umbla cu maimutele pe umar, vara la mare, si striga sa se auda pe toata plaja ”FA O POZA CU MAGOTU’, CA SA-TI MEARGA BINE TOTU’!!!”. Nu sunt nici ”pisi” sau ”jmecherii” care pun pe hi5 poze facute cu telefonul. Nu, sunt oameni care baga in scule bani de nici nu-ti imaginezi dumneata. Poate ca ti se pare aiurea ca un aparat foto sa coste cat o masina buna, dar asta e realitatea. Si drept vorbind, chiar crezi ca daca n-ar fi existat piata, ar mai fi produs ei ceva?!
Sincer, daca stam sa ne gandim putin si la reducerea oferita de scandinavi in momentul de fata (adica 39-le la cam 18,000 pounds), chiar se merita.
Totusi, mai astept inca premiul ala de la Loto...
Oare poti castiga, chiar daca nu joci? Eu sunt convins ca da...

Niciun comentariu: