luni, 2 februarie 2009

Body of lies

Bah nene, Ridley Scott asta nu e deloc baiet prost. Deloc. A reusit sa ma faca sa ma uit la un film cu DiCaprio. Si sa-mi si placa !!

Filmul e presarat de actiune rapida, exista o stare de tensiune pe tot parcursul lui, are si vreo 2 faze care m-au dat pe spate -  a se citi “mi s-au parut de bun gust” (si anume contra-celula terorista si faza cu ridicarea aluia din desert), cascadorii frumoase, curatele. Atata tot ca Titanic-guy ala e cam supermen, le-o cam da la toti.

Si nenea ala care-l interpreteaza pe sefu’ spionajului iordanian mi s-a parut bestial ca interpretare. Plus ca, in lumina lucrurilor care mi le-a spus nou meu preten musulman despre ei si cultura lor, am reusit sa inteleg faze la care altfel m-as fi uitat ca bou’ (ca de exemplu, aia in care el ii intinde mana lu’ fatuca aia, si aia sta pe ganduri si apoi se abtine, si toate matracucile alea erau sarma pe balcoane – o sa revin cu amanunte pe tema asta).

Una peste alta, e un film care nu te lasa deloc cu un gust amar in gura, are multe chestii reale p-acolo, si mie unu’ chiar mi s-a parut interesant.

Niciun comentariu: