vineri, 20 februarie 2009

Letargie

Mi-e lene de mor. D-aia n-am mai scris nimic în ultimele zile. Asta, şi, bine-nţeles, lipsa timpului, cu toate urmările inerente. Având de terminat un proiect şi stând după elveţieni să-mi trimită ce aveam nevoie, săptămâna asta, ora venirii acasă în jur de 7 a fost ceva normal. Şi, colac peste pupăză, dimineaţă sunt înştiinţat că trebuie să le trimitem tot ce-am lucrat până acum, până la prânz. Deci gata cu lucrul. Aşa, subit. Fuck’em.
În altă ordine de idei, m-am scârbit să citesc capodoperele maeştrilor blogosferici. De multe ori găsesc mai multă plăcere citind pe neica-nimeni din Sântimbrenii de Deal, decât auto-proclamaţii formatori de opinii. Din nou, fuck’em. Am renunţat la ei.
Şi, toate ca toate, urmează un articol despre noi şi viitorul nostru. Acum sunt în negocierea drepturilor de autor ;). Ne citim.

Niciun comentariu: