joi, 12 februarie 2009

Să nu te ia toţi dracii ?!

Păi cum mama dreaq să rămâi calm şi să nu-ţi vină dracii?!
Vreau să încep două noi experimente cu bloage, şi căutai pe blogspot.com să văd dacă-s disponibile. Evident că nu. La fel de evident că am căutat şi alternative ale adresei.
…mai trebuie să spun că nu sunt nici alea disponibile?
Şi acum, cireaşa de pe tort: din 8 posibile adrese care le-am căutat (şi care, evident, sunt deja luate), 6 au ultimele posturi din 2005, iar celelalte două au un singur post: “Ăsta e primul post”.
Ce soluţie am eu acum? Schimb platforma şi încerc să găsesc ceva disponibil în altă parte? Nu prea-mi convine – e mai uşor de gestionat toate cele dintr-un singur loc.
Să caut alte adrese disponibile? Cum ar arăta saitul unei biserici la adresa www.aicigăseştitotcevrei.ro ?
Sau un magazin de calculatoare la www.luminiţe.eu ?

Niciun comentariu: