joi, 12 martie 2009

No internet for old men

Concluzia: să mă fut pe reţeaua ăstora de la hotel.
Începutul: de când am ajuns în ţara brânzei şi patria Milkăi, n-am mai avut ocazia să mai postez nimic. Ştiam că la hotel am wireless, şi ideea mă bucura nespus. Dar, ca orice minune care ţine doar 3 zile, am descoperit, odată ajuns acolo, că de fapt nu mă pot conecta la internet. Mă puteam conecta la reţeaua lor, dar mai departe, pas. Company policy shit. După vreo 3 zile – adică aseară, am reuşit să fac în aşa fel încât să ies şi pe net. Dar nu între 7 şi 12, pentru că între orele alea reţeaua e supra-încărcată şi netu' merge din carici. Aşa că situaţia e următoarea: ziua îs la munci, şi timp de net ioc. Seara, după ora 6 jumate, când ajung acas, iar n-am net, pentru că toţi ciumegii se leagă la reţeaua nesecurizată. Nici măcar cu IP static nu merge. Concluzia? No net 4 me.
Aşa că, dragii mei, va trebui să mai aşteptaţi până voi reuşi să postez alte mostre din inegalabila mea înţelepciune.
Cel puţin mi-am păstrat modestia-mi caracteristică...
Şi, evident, la momentul respectiv, voi avea multe de zis.

Niciun comentariu: